Vandaag uitgeslapen en heerlijk ontbeten in de binnentuin van het hotel (gebakken eitje op toast en een kannetje groene thee)
Daarna met de riksja naar motormarket om de binnenband voorraad weer op peil te brengen .
Tijdens het verorbeeren van een aardbeien milkshake raakten we aan de praat met een pakistaan die zoals gebruikelijk alles van ons wilde weten, maar deze keer vertelde hij ook vanalles over zichzelf, toen hij hoorde dat we een grote reis maakten met de motor,begon hij te vertellen over zijn oom die ook veel met motor had gereisd op jawel een Triumph uit 1952 en die nu al jaren tevergeefs probeerde een visum voor engeland te krijgen om met de motor een vriend aldaar te gaan bezoeken.
De opmerking dat zijn oom ons ongetwijfeld graag wilde ontmoeten hebben we meteen als uitnodiging aanvaard en 10 minuten later zaten we onder het genot van een kopje thee met meneer Atta te bomen over Triumph motorfietsen en reizen met de motor.
Hij bleek vele triumphs en andere motoren te hebben opgeknapt en verkocht,maar de 500 zijklepper die hij trots onder een deken vandaan toverde is al 30 jaar zijn grote liefde.
Toen ik hem mijn probleem met mijn voorwiellagers vertelde bood hij meteen een paar lagers uit zijn voorraad oude wielen aan.
Later bleek dat er gewone metrische lagers in zaten die we voor 1euro per stuk bij de plaatselijke onderdelen onderdelen boer konden komen (wel chineese quality).
Paul maakte van de gelegenheid gebruik om de middag van de reparatie even lekker bij te slapen.
En toen ik aan het eind van de middag na een verfrissend ritje door Quetta met mijn nieuwe voorwiellagers in T shirt en zonder helm weer in hoel kwam was Paul weer helemaal als nieuw (bijna volgens hemzelf).
En nu gaan we lekker iets eten.
Kijk ook eens op suenosdesdecalcuta.com wat onze spaanse Ramboo Jose allemaal voor goede dingen doet
Daarna met de riksja naar motormarket om de binnenband voorraad weer op peil te brengen .
Tijdens het verorbeeren van een aardbeien milkshake raakten we aan de praat met een pakistaan die zoals gebruikelijk alles van ons wilde weten, maar deze keer vertelde hij ook vanalles over zichzelf, toen hij hoorde dat we een grote reis maakten met de motor,begon hij te vertellen over zijn oom die ook veel met motor had gereisd op jawel een Triumph uit 1952 en die nu al jaren tevergeefs probeerde een visum voor engeland te krijgen om met de motor een vriend aldaar te gaan bezoeken.
De opmerking dat zijn oom ons ongetwijfeld graag wilde ontmoeten hebben we meteen als uitnodiging aanvaard en 10 minuten later zaten we onder het genot van een kopje thee met meneer Atta te bomen over Triumph motorfietsen en reizen met de motor.
Hij bleek vele triumphs en andere motoren te hebben opgeknapt en verkocht,maar de 500 zijklepper die hij trots onder een deken vandaan toverde is al 30 jaar zijn grote liefde.
Toen ik hem mijn probleem met mijn voorwiellagers vertelde bood hij meteen een paar lagers uit zijn voorraad oude wielen aan.
Later bleek dat er gewone metrische lagers in zaten die we voor 1euro per stuk bij de plaatselijke onderdelen onderdelen boer konden komen (wel chineese quality).
Paul maakte van de gelegenheid gebruik om de middag van de reparatie even lekker bij te slapen.
En toen ik aan het eind van de middag na een verfrissend ritje door Quetta met mijn nieuwe voorwiellagers in T shirt en zonder helm weer in hoel kwam was Paul weer helemaal als nieuw (bijna volgens hemzelf).
En nu gaan we lekker iets eten.
Kijk ook eens op suenosdesdecalcuta.com wat onze spaanse Ramboo Jose allemaal voor goede dingen doet
Geen opmerkingen:
Een reactie posten